Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Kadınların besin satın alma ve besin tüketimlerine basın ve reklamların etkileri
(İstanbul Bilim Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü., 2012)
Bireylerin satın alma davranışlarını ve beslenme alışkanlıklarını birden fazla faktörün etkilediği bilinmektedir. Bu faktörlerden birinin medya olduğu birçok bilimsel çalışma ile tespit edilmiştir. Medyada yer alan makale, ...
Obezitesi olan ve olmayan 14 - 17 yaş aralığındaki ergenlerin ruhsal süreçlerinin, beden algıları,aile özellikleri ve beslenme alışkanlıkları yönünden incelenmesi
(İstanbul Bilim Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü., 2012)
Bu araştırmada obezitesi olan ve olmayan 14-17 yaş aralığında bulunan ergenler, ruhsal süreçleri, beden algıları, aile özellikleri ve beslenme alışkanları yönünden araştırılmıştır.
Araştırmanın örneklemi İstanbul Avrupa ...