Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Sağlık bakımında kalite ve halkla ilişkilerin etkinliği
(Sağlık Akademisyenleri Derneği, 2015)
Özet: Günümüzde kurum ve kuruluşların varlıklarını sürdürmeleri ve amaçlarını gerçekleştirebilmelerinin yolu kurum içinde ve dışında etkili bir iletişim politikası izlemelerine bağlıdır. Kurum ile hedef kitle arasında ...
Hasta güvenliği ve hasta memnuniyeti.
(Sağlık Akademisyenleri Derneği, 2015)
Hasta güvenliği, sağlık hizmetlerinden kaynaklanan hatalar,bu hataların yarattığı sorunların önlenmesi, raporlanması, değerlendirilmesi ve ortadan kaldırılması veya azaltılmasına yönelik alınan önlemlerin tamamı şeklinde ...
Comparison between a public and private hospital in terms of patient safety culture
(EDAM (Eğitim Danışmanlığı ve Araştırmaları Merkezi), 2015)
Patient safety culture is a comprehensive set of practices that focus on the prevention of medical errors and transparency in event reporting. Moreover, to ensure patient safety in healthcare institutions, creating an ...
6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği Kanunu’nun sağlık sektörüne etkileri
(Dünya Bilimsel Araş. Yay. Proj. Kong. Org. San. Tic. Ltd., 2015)
30 Haziran 2012 tarihinde yayınlanan 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile yeni bir dönem başlamıştır. Bu kanun ile Sağlık Sektörüne de İş Sağlığı ve Güvenliği kavramı ve uygulamaları fiilen girmiştir. Özel sektör ...
Healthcare professionals’ perception and related factors about total quality management
(Institute of Political and Mediametric Studies (IPMS), 2015)
Quality defied as extent of features of any product or service to meet expectations of consumers enjoying such product or service. Although it was a concept fist emerged in manufacturing industry, today, it has become an ...