Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErdal, Çiğdem
dc.contributor.authorTunalı, Yusuf
dc.contributor.authorKorkmaz Dilmen, Özlem
dc.contributor.authorEren Akçıl, Fatma
dc.contributor.authorYentür, Ercüment
dc.contributor.authorBahar, Mois
dc.date.accessioned2016-11-09T11:25:04Z
dc.date.available2016-11-09T11:25:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationErdal C, Tunali Y, Korkmaz Dilmen O, Eren Akcil F, Yentur E, Bahar M. [Evaluation of the satisfaction of patients’ relatives in the ıntensive care unit]. Türk Yoğun Bakım Derneği Dergisi (2013)11(2): 64-71. doi: 10.4274/Tybdd.36855en_US
dc.identifier.issn2146-6416
dc.identifier.urihttp://www.yogunbakimderg.com/en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11446/1148en_US
dc.descriptionİstanbul Bilim Üniversitesi, Tıp Fakültesi.en_US
dc.description.abstractAmaç: Yoğun bakım ünitelerinin (YBÜ) kalitelerinin belirlenmesi ve iyileştirilmesi için verilen hizmet değerlendirilmelidir. Anabilim Dalı’mızın YBÜ’lerinde bu yönde daha önce kapsamlı bir araştırma yapılmadığından hasta yakınlarının memnuniyetinin değerlendirilmesi amacıyla bir anket formu hazırlanmıştır. Gereç ve Yöntem: Temmuz 2012-Mart2013 tarihleri arasında İ.Ü. C.T.F. Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı YBÜ’lerinde en az 3 gün yoğun bakımda yatan hastaların yakınlarının memnuniyetinin değerlendirilmesi anket uygulamasıyla incelenmiştir. Toplamda 211 adet anket hasta yakınları tarafından doldurulmuştur (cevaplanma oranı %52,6).en_US
dc.description.abstractObjective: The health service given needs to be assessed for defining and improving the quality of intensive care units (ICU). In the ICUs of our department, because no extensive research in this field has been made previously, we aimed to evaluate satisfaction with a questionnaire. Material and Method: Through July 2012- March 2013, satisfaction of the family members of patients presenting more than 3 days has been investigated via a questionnaire in the ICUs of Anesthesiology and Reanimation Department of Istanbul University Cerrahpasa Medicine Faculty. In total, 211 number of questionnaires have been answered by family members (Respond rate %52.6).en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherGalenos Yayınevien_US
dc.identifier.doi10.4274/Tybdd.36855en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectyoğun bakım ünitesien_US
dc.subjecthasta yakını memnuniyetien_US
dc.subjectanketen_US
dc.subjectintensive care uniten_US
dc.subjectfamily satisfactionen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.titleYoğun bakım ünitesinde yatan hastaların yakınlarının memnuniyetinin değerlendirilmesien_US
dc.title.alternativeEvaluation of the satisfaction of patients’ relatives in the intensive care uniten_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalTürk Yoğun Bakım Derneği Dergisien_US
dc.departmentDBÜ, Tıp Fakültesien_US
dc.identifier.issue2
dc.identifier.volume11
dc.identifier.startpage64
dc.identifier.endpage71
dc.contributor.authorIDTR194679en_US
dc.contributor.authorIDTR47933en_US
dc.contributor.authorIDTR202143en_US
dc.contributor.authorIDTR113086en_US
dc.contributor.authorIDTR176943en_US
dc.relation.publicationcategoryBelirsizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster