Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Sağlık bakımında kalite ve halkla ilişkilerin etkinliği
(Sağlık Akademisyenleri Derneği, 2015)
Özet: Günümüzde kurum ve kuruluşların varlıklarını sürdürmeleri ve amaçlarını gerçekleştirebilmelerinin yolu kurum içinde ve dışında etkili bir iletişim politikası izlemelerine bağlıdır. Kurum ile hedef kitle arasında ...
Kalite, akreditasyon ve hasta hakları ilişkisi ve bir hastane uygulaması
(3. Uluslararası Hasta Hakları Kongresi, 2011)
Hasta Hakları, son yıllarda en temel insan hakkı olan yaşama hakkı ve sağlık hakkının bir yansıması olarak tıp etiği alanında üzerinde önemle durulan bir konu haline gelmiştir. Bu önemi dolayısıyla hasta hakları, hastalara ...
Sağlık hizmetlerinde kalite ve risk yönetimi
(2012)
Sağlık hizmetlerinde, kalite ve risk yönetimini ön plana çıkaran en önemli faktör hizmetlerin
bir taraftan üretilirken bir taraftan da tüketiliyor olması ve direkt insan hayatıyla ilişkili
olmasıdır. Sağlık hizmetlerine ...
Hasta güvenliği ve hasta memnuniyeti.
(Sağlık Akademisyenleri Derneği, 2015)
Hasta güvenliği, sağlık hizmetlerinden kaynaklanan hatalar,bu hataların yarattığı sorunların önlenmesi, raporlanması, değerlendirilmesi ve ortadan kaldırılması veya azaltılmasına yönelik alınan önlemlerin tamamı şeklinde ...
6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği Kanunu’nun sağlık sektörüne etkileri
(Dünya Bilimsel Araş. Yay. Proj. Kong. Org. San. Tic. Ltd., 2015)
30 Haziran 2012 tarihinde yayınlanan 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ile yeni bir dönem başlamıştır. Bu kanun ile Sağlık Sektörüne de İş Sağlığı ve Güvenliği kavramı ve uygulamaları fiilen girmiştir. Özel sektör ...