Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Kadınların besin satın alma ve besin tüketimlerine basın ve reklamların etkileri 

      Tutar, Serkan (İstanbul Bilim Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü., 2012)
      Bireylerin satın alma davranışlarını ve beslenme alışkanlıklarını birden fazla faktörün etkilediği bilinmektedir. Bu faktörlerden birinin medya olduğu birçok bilimsel çalışma ile tespit edilmiştir. Medyada yer alan makale, ...
    • Yoyo sendromu ve etkileyen faktörler 

      Mims, Nurbanu Burcu (İstanbul Bilim Üniversitesi. Sağlık Bilimleri Enstitüsü., 2014)
      Obezite ve fazla kilo problemi dünya genelinde yaş ve cinsiyet fark etmeksizin yaygın görünen bir sorundur. Dünyada her yıl zayıflama pazarına harcanan meblağ artmaktadır. Obezitenin ayrıca kalp-damar, diyabet, kanser ve ...