Search
Now showing items 1-2 of 2
Kadınların besin satın alma ve besin tüketimlerine basın ve reklamların etkileri
(İstanbul Bilim Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü., 2012)
Bireylerin satın alma davranışlarını ve beslenme alışkanlıklarını birden fazla faktörün etkilediği bilinmektedir. Bu faktörlerden birinin medya olduğu birçok bilimsel çalışma ile tespit edilmiştir. Medyada yer alan makale, ...
Orucun tip 2 diabetes mellitus’lu hastalarda metabolik parametreler üzerine etkisi
(İstanbul Bilim Üniversitesi. Sağlık Bilimleri Enstitüsü., 2012-07-06)
Bu çalışmanın amacı orucun Tip 2 Diabetes Mellitus hastalarının metabolik parametreleri üzerine etkisini değerlendirmek. Temmuz–Ağustos ayları arasında (Ramazan öncesi) Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi takip ...