Tıp fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka yönelimleri ile metabilişsel adaptasyonları arasındaki ilişkiler
Künye
Gayef A, Gulpinar MA. (2014). Tıp fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka yönelimleri ile metabilişsel adaptasyonları arasındaki ilişkiler. VIII. Ulusal Tıp Etiği Kongresi, 7 - 9 Mayıs 2014, İstanbulÖzet
Giriş: Öğrencilerin zor durumlar karşısında sergiledikleri metabilişsel adaptasyonlarının ve duygusal zeka yönelimlerinin geliştirilmesi profesyonel yeterliklerin kazandırılması açısından önemlidir. Yapılan çalışmalar, metabilişsel adaptasyonların gelişimi ile duygusal zeka yönelimlerinin ilişkili olduğunu göstermektedir.
Amaç: Bu araştırmanın amacı, tıp fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka yönelimleri ile metabilişsel adaptasyonları arasındaki ilişkileri belirlemektir.