dc.contributor.author | Gayef, Albena | |
dc.contributor.author | Gülpınar, Mehmet Ali | |
dc.date.accessioned | 2014-07-08T06:35:56Z | |
dc.date.available | 2014-07-08T06:35:56Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Gayef A, Gulpinar MA. (2014). Tıp fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka yönelimleri ile metabilişsel adaptasyonları arasındaki ilişkiler. VIII. Ulusal Tıp Etiği Kongresi, 7 - 9 Mayıs 2014, İstanbul | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11446/262 | en_US |
dc.description | İstanbul Bilim Üniversitesi, Tıp Fakültesi. | en_US |
dc.description.abstract | Giriş: Öğrencilerin zor durumlar karşısında sergiledikleri metabilişsel adaptasyonlarının ve duygusal zeka yönelimlerinin geliştirilmesi profesyonel yeterliklerin kazandırılması açısından önemlidir. Yapılan çalışmalar, metabilişsel adaptasyonların gelişimi ile duygusal zeka yönelimlerinin ilişkili olduğunu göstermektedir.
Amaç: Bu araştırmanın amacı, tıp fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka yönelimleri ile metabilişsel adaptasyonları arasındaki ilişkileri belirlemektir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | öğrenci, tıp | en_US |
dc.subject | duygusal zeka | en_US |
dc.subject | metabilişsel adaptasyon | en_US |
dc.title | Tıp fakültesi öğrencilerinin duygusal zeka yönelimleri ile metabilişsel adaptasyonları arasındaki ilişkiler | en_US |
dc.type | conferenceObject | en_US |
dc.department | DBÜ, Tıp Fakültesi | en_US |
dc.contributor.authorID | TR36272 | en_US |
dc.contributor.authorID | TR21107 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Belirsiz | en_US |