Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTapan, Birkan
dc.contributor.authorÇapraz, Neşe
dc.contributor.authorKanar Diner, Sinem
dc.date.accessioned2014-07-23T09:06:14Z
dc.date.available2014-07-23T09:06:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationTapan B, Capraz N, Kanar Diner S. (2012). Sağlık Hizmetlerinde Kalite Yönetimi. Uluslararası Sağlıkta Bilişim ve İletişim Zirvesi, 3 - 4 Mart 2012, İstanbulen_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11446/355en_US
dc.descriptionİstanbul Bilim Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu.en_US
dc.descriptionİstanbul Bilim Üniversitesi, Sağlık Yüksekokuluen_US
dc.description.abstractSağlık hizmetleri; direkt insan hayatıyla ilgili olması, yüksek riskli süreçlerden oluşması, üretildiği anda tüketilmesi gibi özellikleri ile diğer sektörlerden ayrılmaktadır. Bu özelliklerinden dolayı sağlık hizmetlerinin tüm süreçleri çok iyi planlanmalı, çok iyi organize edilmeli, riskler bertaraf edildikten sonra sunulmalıdır. Bu çalışmada sağlık hizmetlerinde kalitenin yeri ve önemi, sağlık hizmetlerinde kaliteyi belirleyen göstergeler, kalite yönetiminin başarı prensipleri ve kalite belgelendirme sistemlerinin karşılaştırılması açıklanmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectkalite yönetimien_US
dc.subjectkalite yönetiminin faydalarıen_US
dc.subjectkalite belgelendirme modellerien_US
dc.titleSağlık hizmetlerinde kalite yönetimien_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentDBÜ, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokuluen_US
dc.contributor.authorIDTR23247en_US
dc.contributor.authorIDTR35947en_US
dc.relation.publicationcategoryBelirsizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster